Een initiatief van het Instituut voor Verantwoord Medicijngebruik

Uitgebreid zoeken
Er werden 3 resultaten gevonden.

L-thyroxine christiaens

11 July 2018

jarenlang (10 jaar) L-thyrone gebruikt tot die van de markt ging... overgegaan naar l-thyroxine en de miserie begon, een zestal maand na gebruik kwam een nieuwe samenstelling van het medicijn met als gevolg: zwaarder worden, vermoeidheid, overal pijnen... conclusie ik nam reeds 6 maanden een te hoge dosis.... Nu reeds 2 jaar aangepaste dosis maar sommige pijnen en vooral teveel gewicht waar ik niet van af geraak blijft, ook de vermoeidheid is niet helemaal weggegaan... bij momenten voel ik me echt rot....

L-thyroxine christiaens

15 March 2017

Sedert nu zowat 1,5 jr heb ik ontzettende last van jeuk en huiduitslag vooral in aangezicht en halsuitsnijding. Niets dat een beetje concealer niet kan bedekken, maar toch ben ik het grondig beu. De dermatologe zei: niks aan te doen, geen remedie voor. Ik slik al jaren LThyroxine en toen ging het ineens fout (met de huid dan toch). Kan de fabrikant niet nog eens de nieuwe formule herbekijken en een oplossing bieden voor dit probleem?

L-thyroxine christiaens

7 August 2015

Na de nieuwe samenstelling ben ik er enorm op achteruit gegaan, voordien is jaren goed geweest :(

Meer informatie

Ga naar apotheek.nl voor meer informatie over medicijnen en aandoeningen

Aanmelden patiëntenpanel