Een initiatief van het Instituut Verantwoord Medicijngebruik

Uitgebreid zoeken
Er werd 1 resultaat gevonden

isotretinoine roaccutane

16 October 2017

Ik heb circa 8 maanden gebruik gemaakt van de medicijn roaccutane. Ik heb een enorme fout gemaakt door deze medicijn / drug te gebruiken. Binnen 3 maanden is mijn leven verwoest en kapot. De medicijn beloofte meer goeds dan het kapot zou maken. Ik heb mij erg vergist in de bijwerkingen. Bijna alle bijwerkingen die stonden beschreven kwamen bij mij voor. Het begon met fysieke bijwerkingen als; droge lippen, droge huid, droge ogen, slijm in de neus, spierpijn, minder goed horen etc. Alsof dat niet genoeg was begonnen de klachten als stemmingswisselingen, angst, paniekaanval, woede, beroerte, pyschische klachten tot aan DEPRESSIE!! Door al deze bijwerkingen ben ik letterlijk DEPRESSIEF geraakt waardoor ik ontslag heb ingediend. Ik presteerde slecht, kon mij nergens om concentreren en al mijn collega's hadden snel door dat het mis was met me. Dit heeft zelfs relatie gekost en mijn sociale leven. MIJN TIP IS DAN OOK; PROBEER ANDERE MIDDELEN TE GEBRUIKEN VOOR JE ACNÉ/LITTEKENS. BEGIN HIER NIET AAN ALS JE STUDEERD, VEEL MOET LEREN, VEEL WERKDRUK HEBT EN EERDER EEN (LICHTE) DEPRESSIE HEBT GEHAD. DIT IS EEN DRUG EN GEEN MEDICIJN NAAR MIJN MENING. KIJK ER AUB MEE UIT LIEVE MENSEN.. GROETJES

Meer informatie

Ga naar apotheek.nl voor meer informatie over medicijnen en aandoeningen

Aanmelden patiëntenpanel